SECRETARIAAT
- Correspondentie in het Nederlands, Engels en Duits.
- Organiseren van interne en externe vergaderingen en presentaties in binnen- en buitenland.
- Agendabeheer.
- Post en e-mailbehandeling.
- Beursbegeleiding
- Mailings
- Omnichannel
- Tijdelijke en vaste oplossingen
- Live ondersteuning social media.
CUSTOMERSERVICE
- Goede bereikbaarheid verhoogt uw omzet en geeft u meer tijd voor uw kerntaken.
- Telefoon en bereikbaarheid service, multimedia met telefoon, Webchat, Callback, Voicemailresponders etc.
- De telefoon is nog steeds het meest gebruikte communicatiemiddel.
- “73% wil iemand spreken".
- Snelheid belangrijk: “Klanten willen niet vijf minuten in de wacht staan".
- Native Nederlandse sprekers.
NOTULEREN en TRAINING
- Notuleren en volledig uitwerken van vergaderingen in het Nederlands, Engels en Duits.
- Eigen opnameapparatuur
- Uitwerken in elk gewenst format
- Medische Transcriptie
- VOG en geheimhoudingsverklaring
- Training
- Werkzaamheden op locatie of virtueel